Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Weer thuis

Kan ik een Vacansoleil-brochure bestellen?

Het is helaas niet mogelijk om een brochure te bestellen voor 2017. Vacansoleil heeft geen nieuwe vakantiebrochure gemaakt. Een besluit dat past bij onze visie op duurzaam ondernemen. Zo helpen we mee om de papierberg te verkleinen. Daarnaast zien we dat steeds meer mensen gebruik maken van onze website. Alle campings en uitgebreide beschrijvingen van de faciliteiten en de omgevingen vindt u op onze website.

Verloren voorwerpen

Indien u iets belangrijks bent verloren of vergeten op uw vakantiebestemming verzoeken wij u dit binnen 1 week na thuiskomst telefonisch bij één van onze medewerkers te melden. Voor de meeste kans op succes vragen wij u zoveel mogelijk kenmerken van het voorwerp te noemen, zoals merk, kleur, maat en eventuele andere specifieke kenmerken.

Waar kan ik terecht met eventuele vragen/opmerkingen naar aanleiding van mijn vakantie?

Na thuiskomst ontvangt u per email een link naar een online Vacansoleil tevredenheids-enquête waarop u uw mening kunt geven. Wanneer dit niet volstaat, kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen met onze medewerkers via 070/211 212

Is het mogelijk om al een reservering te maken voor het volgende jaar?

Ja, u kunt nu al een reservering maken voor 2018. Vacansoleil boekt dan de gewenste accommodatie en periode voor u in. Hiervoor berekenen we € 200 per accommodatie voorboekingskosten als de definitieve prijzen nog niet bekend zijn. Wanneer de definitieve prijzen bij ons bekend zijn, krijgt u van ons een officiële factuur toegestuurd. Op dit moment heeft u nog steeds 5 dagen beslissingstijd. Bij bevestiging worden de € 200 voorboekingskosten verrekend met uw voorschot. Bij annulering storten wij dit geld zo spoedig mogelijk op uw rekening terug. Indien voor 2017 al definitieve prijzen bekend zijn, betaalt u 30%  van de huursom bij voorboeking. Uw boeking kosteloos wijzigen kan tot 15 april 2018.