Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Weer thuis

Wat moet ik doen als ik iets belangrijks vergeten of verloren ben?

Indien u iets belangrijks bent verloren of vergeten op uw vakantiebestemming verzoeken wij u binnen 1 week na thuiskomst contact met ons op te nemen. Voor de meeste kans op succes vragen wij u zoveel mogelijk kenmerken van het voorwerp te noemen, zoals merk, kleur, maat en eventuele andere specifieke kenmerken.

Waar kan ik terecht met eventuele vragen/opmerkingen/klachten naar aanleiding van mijn vakantie?

Na thuiskomst ontvangt u per e-mail een link naar een online Vacansoleil tevredenheids-enquête waarop u uw mening kunt geven. Wanneer dit niet volstaat, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze medewerkers.

De klachtenprocedure kunt u hier bekijken.

Is het mogelijk om al een reservering te maken voor het volgende jaar?

Staat uw verblijfsperiode nog niet online?
Dan maken wij stap voor stap telefonisch uw boeking voor u in orde! Neem hiervoor contact met ons op via 070/211.212 (€0,30 per minuut) of het contactformulier zodat wij u kunnen terugbellen.

Staat uw verblijfsperiode wél online, maar zonder prijzen?
Dan kunt u meteen boeken! U betaalt in dit geval €300 per accommodatie als voorschot. Zodra de prijzen bekend zijn, krijgt u van ons de factuur met het totale boekingsbedrag. Vanaf dat moment heeft u 5 dagen de tijd om uw boeking te annuleren. Bij bevestiging (u hoeft daarvoor niets te doen) wordt de €300 in mindering gebracht op het totale boekingsbedrag. Als u annuleert, krijgt u de €300 teruggestort op uw rekening.

Staat uw verblijfsperiode voor volgend jaar online mét prijzen?
Dan kunt u meteen boeken! Hierna heeft u 1 week de tijd om het voorschot te betalen. Deze bedraagt 30% van het totaalbedrag van de huursom, reserveringskosten en eventuele premie van uw reis- en annuleringsverzekering.