Na je vakantie

Veelgestelde vragen - Na je vakantie

Hoe kan ik mijn opmerkingen en ervaringen delen over de camping die ik heb bezocht?

Na de vakantie ontvang je per e-mail een tevredenheids enquête. Wij waarderen het enorm als je de enquête invult. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren, feedback geven aan onze partners en de aangesloten campings. Bovendien kan jouw feedback andere vakantiegangers helpen bij het kiezen van hun camping.

Hoe kan ik een compliment of klacht doorgeven?

Wij doen er alles aan om de vakantie soepel te laten verlopen en selecteren onze accommodaties met de grootst mogelijke zorg. Wij streven ernaar een goede service te bieden, zowel voor, tijdens, als na je vakantie. Met jouw input kunnen wij onze service steeds weer blijven verbeteren.

Meld een opmerking en/of klacht altijd eerst ter plaatse, meestal kan het eventuele probleem snel worden opgelost. Ben je niet tevreden over de oplossing neem dan contact met ons op. Wij doen altijd graag ons best om een oplossing te vinden.
Complimenten, tips, verbeterpunten of een klacht kun je aan ons doorgeven via het e-mail adres: be-aftersales@vacansoleil.com. 
Stuur indien mogelijk foto's mee. Je ontvangt uiterlijk binnen één maand onze reactie op je verbeterpunt, compliment of klacht.