nw-temp-headers-news.jpg

Vacansoleil klanten nemen het woord, met beeld en tekst

Tevreden klanten, dat is waar het bij Vacansoleil om draait. Om de klant nog meer centraal te zetten introduceerde Vacansoleil in 2016 enkele nieuwigheden. Het woord is aan de klant.

Amateur- videobeelden van Vacansoleil klanten op campingvakantie

Afgelopen zomer stuurde de reisorganisatie van luxe campingvakanties enkele families met een camera op campingreis in verschillende regio’s en zij legden hun vakantie-ervaringen met Vacansoleil vast op video.

Na thuiskomst hadden alle families heel wat mooi videomateriaal terug mee als souvenir. Vacansoleil ging aan de slag met deze beelden en maakte daarvan 7 korte filmpjes waarin een goed beeld gegeven wordt van hoe het er op zo’n luxe campingvakantie aan toe gaat.

Interviews met Vacansoleil klanten

Twee van deze families, namelijk de familie Stakenborg en de familie De Vadder werden achteraf ook nog eens opgezocht door presentatrice Ilse de Vis die wou horen hoe hun vakantie geweest was. Bij beide families doen zowel de ouders als de kinderen hun enthousiaste verhaal uit de doeken tijdens een kort interview.

De verschillende video’s met amateurbeelden geven andere klanten een goed beeld van het dagelijkse leven op de camping en van de voordelen die reserveren via Vacansoleil met zich mee brengt.

Alle video’s zijn terug te vinden op de website van Vacansoleil en worden ook gedeeld via verschillende Social Media kanalen zoals YouTube, Facebook en Instagram.

Persoonlijke beoordelingen over de campings

Vacansoleil laat zijn klanten ook nog op een andere manier aan het woord. Volgens Peopleclaim vindt 82% van de klanten door klanten geschreven reviews zeer waardevol of waardevol. Om het kiezen uit het ruime aanbod van meer dan 450 campings eenvoudiger te maken, publiceert Vacansoleil sinds dit jaar ook de persoonlijke bevindingen van hun klanten.

Na een vakantie met Vacansoleil ontvangt elke klant een tevredenheidsenquête in zijn mailbox. Daarin wordt een persoonlijke mening en een score gevraagd over verschillende onderwerpen zoals de accommodatie, de zwembaden, de animatie etc. De tevredenheidsenquête werd dit jaar door ruim 40% van de klanten ingevuld. Pierre Fivet, directeur van Vacansoleil België reageert tevreden: "De scores en commentaren alsook de video's zijn authentieke klantenverhalen en vormen een mooie aanvulling bij de beschrijvingen van de campings."

Hiernaast een voorbeeld van waardering en beoordelingen op camping Norcenni Girasole Club in Toscane, Italië.

nieuws_2016_vl.png