Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Mijn Vacansoleil

Wanneer en hoe ontvangt u uw inloggegevens?

U ontvangt uw inloggegevens per e-mail. Als u telefonisch een boeking maakt ontvangt u binnen 7 dagen de email met uw inloggegevens. Boekt u via onze website, dan ontvangt u de e-mail binnen 3 dagen.

Inloggen op mijn Vacansoleil lukt niet. Wat nu?

U kunt de inloggegevens vanuit de e-mail kopiëren en plakken op de inlog vensters. Als u eenmaal ingelogd bent, kunt u uw wachtwoord zelf aanpassen.

Wanneer en hoe kunt u de reisdocumenten uitprinten?

Eenmaal ingelogd op www.mijnvacansoleil.be ziet u links in het scherm een menu-balk. Daar ziet u "Uw boeking/Gegevens". Zodra u met uw muis hierop gaat staan verschijnt er een nieuwe menu-balk. Klik vervolgens op "reisdocumenten" en print ze uit. Dit is mogelijk, indien de betaling voldaan is, vanaf 6 weken voor vertrek.

Kunt u via de website terugvinden of uw betaling binnen is?

Op de website wordt geen betalingsverkeer weergegeven. Wel kunt u terugvinden hoeveel de eerste betaling is, hoeveel de restantbetaling bedraagt en wat de uiterste betaaldatum is.

U bent uw inloggegevens kwijt. Hoe kunt u deze opnieuw opvragen?

Als u uw inloggegevens kwijt bent kunt u die zelf via de website www.mijnvacansoleil.be opvragen. Op de beginpagina van deze website ziet u "wachtwoord vergeten" staan. Klik hierop en volg de stappen zoals aangegeven.