Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Mijn Vacansoleil

Wanneer en hoe ontvangt u uw inloggegevens?

U ontvangt uw inloggegevens per e-mail. Als u telefonisch een boeking maakt ontvangt u binnen 7 dagen de email met uw inloggegevens. Boekt u via onze website, dan ontvangt u de e-mail binnen 3 dagen.

Inloggen op mijn Vacansoleil lukt niet. Wat nu?

U kunt de inloggegevens vanuit de e-mail kopiëren en plakken op de inlog vensters. Als u eenmaal ingelogd bent, kunt u uw wachtwoord zelf aanpassen.

Wanneer en hoe kunt u de reisdocumenten uitprinten?

Eenmaal ingelogd op www.mijnvacansoleil.be ziet u links in het scherm een menu-balk. Daar ziet u "Uw boeking/Gegevens". Zodra u met uw muis hierop gaat staan verschijnt er een nieuwe menu-balk. Klik vervolgens op "reisdocumenten" en print ze uit. Dit is mogelijk, indien de betaling voldaan is, vanaf 6 weken voor vertrek.

Kunt u via de website terugvinden of uw betaling binnen is?

Op de website wordt geen betalingsverkeer weergegeven. Wel kunt u terugvinden hoeveel de eerste betaling is, hoeveel de restantbetaling bedraagt en wat de uiterste betaaldatum is.

U bent uw inloggegevens kwijt. Hoe kunt u deze opnieuw opvragen?

Als u uw inloggegevens kwijt bent kunt u die zelf via de website www.mijnvacansoleil.be opvragen. Op de beginpagina van deze website ziet u "wachtwoord vergeten" staan. Klik hierop en volg de stappen zoals aangegeven.

Kan ik na mijn camping reservering nog los een hotel bij boeken?

Ja dit is mogelijk. Een losse hotel overnachting boekt u zelf rechtstreeks bij de Accor Hotel groep. Dit kan als u ingelogd bent op Mijn Vacansoleil. U boekt en betaalt rechtstreeks bij het hotel, bijvoorbeeld, Formule 1, Ibis, Mercure, Novotel binnen de Accor hotel groep. Telefonisch kunt u enkel het overnachtingshotel in Egerkingen in Zwitserland los aan u camping reservering toevoegen. Dit kan ook via Mijn Vacansoleil.