Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Betalen

Op welke manier kan ik de betaling voldoen?

Indien u via internet een reservatie maakt kunt u kiezen voor volgende betalingsmethoden:

  • u kunt betalen via uw homebanking, dit met uw maestro kaart
  • u kunt onmiddelijk betalen met uw kredietkaart (Visa of Mastercard)
  • u kunt aanduiden dat u met overschrijving wenst te betalen, deze wordt u opgestuurd en dient binnen de 7 dagen betaald te worden.

Indien u de reservatie telefonisch maakt ontvangt u binnen de 24u na reservatie een bevestiging per e-mail met daarin een link om direct de betaling over te maken. Indien u alsnog met een kredietkaart wenst te betalen kunt u ons hiervoor telefonisch contacteren op 070/ 211 212.

Wij vragen steeds een voorschot van 30% van de reissom, dit is te betalen binnen de 7 dagen na de reservatie. Ongeveer 8 weken voor vertrek ontvangt u van ons een herinnering voor de saldo betaling.

Wanneer u een reservatie maakt binnen de 8 weken voor vertrek wordt gevraagd het hele bedrag in één keer te voldoen. Dit zowel voor telefonische reservatie als voor reservaties via onze website.

U kan de betaling overmaken Tav Vacansoleil Belgie bvba, onze bankgegevens zijn:
IBAN:            NL09  RABO  0163  6847  74
BIC code:     RABONL2U
Wij vragen als vrije mededeling uw betalingsnummer te vermelden

Krijg ik een bevestiging dat de betalingen door Vacansoleil zijn ontvangen?

Nee, u krijgt geen betalingsbevestiging van Vacansoleil.